A. Cărți
Modalități de livrare și costurile aferente:
Cărțile cumpărate de dumneavoastră de pe site-ul Librăriei Mises se pot livra astfel:
- Ridicare de la sediu: nu are costuri suplimentare, ridicarea se poate face de zilnic, în intervalul 15.00-21.00, din Str. Aurel Vlaicu nr. 47 (Ceai la Vlaicu), eventual cu notificare telefonică prealabilă la nr. 0727 609 699. De regulă, comenzile vă sunt puse la dispoziție în aceeași zi sau, cel mai târziu, a doua zi după ce au fost plasate.
- Prin curier în București și în țară: prin serviciul de curierat Fan Courier cu care colaborează Librăria Mises: taxa de livrare este afișată în procesul de Finalizare comandă și cuprinde toate cheltuielile de livrare; livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 lei (București) / 500 lei (în țară).
- Prin curier în afara României: putem trimite colete și în afara României, taxa de livrare depinzând de destinație
Termenele de livrare:
Dacă ați optat pentru plata prin ramburs, livrare curier, predarea coletului către curier se va face în cel mai scurt timp posibil în timpul zilelor lucrătoare, după confirmarea comenzii
- Dacă ați ales ca metodă de plată cardul sau transferul bancar, predarea coletului către curier se va face după confirmarea plății.
- Imediat ce predăm curierului comanda dumneavoastră vă vom furniza prin e-mail datele necesare identificării și urmăririi coletului
Condițiile de livrare a produselor:
- Condițiile de livrare sunt afișate pe pagina partenerului fancourier.ro
- Livrarea se face în regim standard, coletul ajungând în 24 de ore de la predarea lui (în situații excepționale 48 de ore)
- Puteți urmări stadiul comenzii intrând în contul dumneavoastră de la Librăria Mises, secțiunea Comenzi
- Prin intermediul serviciului SMS alert, veți primi un sms trimis automat de către firma de curierat, cu privire la ziua și intervalul în care se va efectua livrarea
Recepționarea coletelor
- Vă rugăm ca la recepționarea coletelor să verificați integritatea acestora în prezența curierului; în cazul în care sesizați nereguli (colet deteriorat sau alte probleme vizibile), cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor
- La ridicarea comenzilor achitate prin card sau transfer bancar este obligatorie prezentarea unui act de identitate
- La recepționarea coletelor achitate prin ramburs / numerar, vă rugăm să verificați conținutul coletului înainte de a-l achita
B. Înregistări video sau alte produse digitale
- Transmiterea coținutului digital achiziționat se va face prin e-mail în cel mai scurt timp posibil după confirmarea comenzii și efecturea plății.
Pentru orice problemă apărută în procesul de livrare vă rugăm să ne scrieți pe adresa [email protected] în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea produselor.