Audi si poliţia verde

Tudor Smirna · 15 februarie 2010

O reclamă la tehnologia „verde” a mărcii Audi:

Întrebare: de ce e nevoie de poliţie ca sa înţeleagă oamenii că au de-a face cu un produs superior? Nu e treaba economiei libere să producă și promoveze lucruri din ce în ce mai bune? Poate că verde nu e neapărat și mai bun, ci doar mai verde și atât.

Încălzirea globală se ascultă în cheie Climategate, impactul activităţii umane asupra climei nu este nici pe departe atât de important pe cât vor ecologiștii să ne facă să credem și atunci ce înseamnă să fii verde?

Răspunsul cred că are de-a face cu taxa „de mediu” de 90% pe care trebuie să o plătesc ca să circul cu o bijuterie de mașină perfect funcţională și sigură, care însă nu e ultimul răcnet al tehnologiei.

(via The Beacon.)

·

Comentează (se va posta după moderare, la intervale neregulate)